Egy hosszú repülőút során rengeteg tipp és trükk teheti kényelmesebbé az utazást. Ezek közé tartoznak azok a filmek is, amik közül választhatunk egy-egy út alkalmával – hiszen egy izgalmas akciófilm vagy egy szórakoztató családi vígjáték alatt repül az idő! Persze egyáltalán nem mindegy, hogy mik azok a filmek, amik felkerülnek egy-egy légitársaság repertoárjába. A Business Insider készített egy széleskörű kutatást arról, hogy mi alapján döntenek a társaságok, amit most a Roadster szemlézett.
Az anyagból kiderül, hogy a Delta Airlines – ami Amerika egyik legnépszerűbb légitársasága – az elmúlt egy évtizedben például
több mint egymilliárd dollárt költött csak arra, hogy megfelelő módon szórakoztathassa az utasokat.
A cég együttműködik a nagy hollywoodi forgalmazókkal is, csakúgy, mint a legtöbb nagy tengerentúli légitársaság. A United és a Delta Airlines egyaránt figyelembe veszik azt, hogy egy-egy film hogyan teljesít a mozikban, mik az adott év nagy slágerei és mik azok, amik minden korosztályt lekötnek.
A Delta és a United 2023-as nagy kedvence az Indiana Jones és a sors tárcsája lett, de a United esetében az első helyen a John Wick: 4. felvonást és a Last of us című filmet nézték a legtöbbet.
Természetesen a ravalyi év nagy kasszasikerei, a Barbie és a Super Mario Bros. is jól teljesített a légitársaságoknál, de az olyan nagy klasszikusok, mint a Jóbarátok és A hivatal is népszerűek a mai napig. A Delta Airlines képviselője elárulta, hogy havonta adnak hozzá új filmeket a kínálathoz, míg a JetBlue-nál egy-egy film 4-10 hónapig marad műsoron.