Több szállásadó is arra panaszkodott a 24.hu-nak, hogy miközben átutalják a Bookingnak a jutalékot, a befizetett összeg nem jelenik meg a szállásfoglaló cégnél. Az igazi probléma viszont ott kezdődik, hogy a Booking automatikusan elkezdi küldeni a felszólításokat a tulajdonosoknak.
A lap információi szerint van olyan szállásadó, aki három felszólítást is kapott.
De olyan szálláshely is akad, akinek a Booking függesztette a hirdetését.
A 24.hu többször is kereste a céget, de napok óta nem kaptak semmilyen választ a kérdéseikre. Egy szállásadó, akinek már sikerült beszélnie egy ügyintézővel, annyit elárult, hogy a probléma világszerte tapasztalható és nem tudják, mikorra fogják orvosolni a helyzetet.
Az is kiderült, hogy leginkább a kisebb szálláshelyek, például az apartmanok vannak bajban. A nagyobb szálláshelyeknek ugyanis van kapcsolattartójuk a Bookingnál és a befizetési bizonylat elküldésével meg tudják előzni, hogy felfüggesszék őket. A kisebbeknek viszont arra sincs lehetőségük, hogy elérjék a Booking ügyfélszolgálatát és megoldják a problémájukat.
Hiába írnak a szálláskiadással foglalkozó oldalnak, az nem reagál a megkeresésükre és nem oldják fel a felfüggesztésüket. Van, aki több százezres veszteséget könyvelhet el azért, mert nem érkezik be egyetlen foglalás sem a Bookingról. Ha ez a hiba a nyár során jött volna elő, akkor a veszteség mértéke milliós nagyságrendű is lehetett volna.