Szeptemberben – 33 évvel a nyitás után – a légitársaság megszüntette saját budapesti irodáját, azóta az AVIAREPS munkatársai foglalkoznak a jegyárusítással, tartják a kapcsolatot az utaztatókkal, marketing- és pr-feladatokat is végeznek a városi irodájukban. A repülőtéren továbbra is az EL AL saját stábja biztosítja a zavartalan indulást és érkezést – írja az mfor.hu.
Mint írják, számos olyan szolgáltatásért nem kell fizetni, amelyekért a fapados járatok esetében igen, kezdve a becsekkolástól, a fedélzeti ellátáson és fedélzeti szórakoztató lehetőségeken át a 8 kilogrammos nagy méretű kézipoggyászig, ami mellett még egy másik kézitáskát, például egy laptoptáskát is felvihetnek az utasok. Emellett akár 23 kilogrammos bőröndöt is feladhatunk.
Turistaosztályon a „light”, „classic” és „flex” tarifacsaládok közül a „classic” a legkedveltebb, ami már tartalmazza a 23 kilós feladott poggyász árát és előzetes ülőhelyválasztást is.
Heti nyolc járat indul Tel-Avivba
Heti 8 járat indul és érkezik a téli időszakban, csütörtökönként és vasárnaponként a reggeli járatok mellett délutánit, illetve estit is beiktatnak. Szombaton nincs járat – derül ki az mfor.hu beszámolójából. A sajtótájékoztatón elhangzott: nem csak valóban kóser ételeket szolgálnak fel, de a diétás igényeket is kiszolgálják. A légitársaság Michelin Bib-díjas séfje, Shahaf Shabtay garantálja a magas gasztronómiai szintet.
Streaming a fedélzeten
Olyan streamingtechnológiát használnak a fedélzeten, amely közvetlenül kapcsolódik az utasok mobileszközeihez. A fedélzeten wi-fi is elérhető, ami turistaosztályon fizető szolgáltatás.