„A Telekom VOLT Fesztivál egy igazi „love brand”, a hazai fesztiválpiac jelentős rendezvénye, nekünk is szívügyünk, azonban már az idei soproni fesztivál is csak jelentős költségmegszorításokkal tudott létrejönni” – idézi a közlemény Kádár Tamást, a Sziget, a Balaton Sound és a Telekom VOLT nagyfesztiválokat rendező Sziget Szervezőiroda cégvezetőjét.
Sajnos, a bizonytalan gazdasági helyzetben jelenleg nincs lehetőségünk a VOLTot olyan színvonalon megszervezni, ahogy azt a közönség korábban megszokta
– tette hozzá. A szervezők kiemelték, hogy bíznak abban, hogy a gazdasági környezet javulásával újra megtölthetik a soproni Lővéreket.
Farkas Ciprián, Sopron polgármestere a közlemény szerint tudomásul veszik a szervezők döntését, Sopron városa mindig is szeretettel és támogatóan fogadta be a rendezvényt, és bíznak abban, hogy a nehezebb időszak elmúltával ismét otthont adhatnak ennek a nagymúltú és sokak által várt fesztiválnak.
„Több, mint 10 éve vagyunk főszponzorai a Telekom VOLT Fesztiválnak, több mint 10 éve teszünk azért, hogy egy rendkívüli élménnyel induljon a nyár a fesztiválozók számára. Sosem passzív szereplői voltunk ennek a kapcsolatnak, mindig azon voltunk, hogy általunk még különlegesebb legyen az esemény. Nehéz elképzelni a következő nyarat Telekom VOLT Fesztivál nélkül, de természetesen megértjük a szervezők döntését. Azt viszont nem szeretnénk, hogy a fesztiválozók élmény nélkül maradjanak, így az előttünk lévő hónapokban azon fogunk dolgozni, hogy valahogyan betöltsük azt az űrt, amit ebben az időszakban az elmaradó fesztivál okoz” – tette hozzá Szabó Béla, Magyar Telekom márka és kommunikációs igazgatója.