A kellemetlenségről a Magyar Hang egyik olvasója értesítette a lap szerkesztőségét, akiknek a légitársaság is megerősítette a géphiba és a késedelmes elindulás tényét. A reggel 9:20-ra tervezett indulás helyett a gép Budapestre tartó utasai végül este 22:54-kor szállhattak fel.
„Olvasónk arról számolt be délutáni levelében, hogy a stockholmi Skavsta repülőtéren mintegy 150-en rekedtek a terminálban, mert a gépüknek nem tudták becsukni a raktér-ajtaját, új gépet pedig 22:30-ra küldenek értük. Elmondta, hogy délelőtt minden utas megkapta a kötelező ételutalványt.
Hozzátette: sok a kicsi gyerek az utasok között, nem egyszerű a szülőknek lekötniük őket. Az út egyébként két órás Budapestre, és ha elindulnak 22:30-kor, akkor is éjjel fél 1 körül érnek Budapestre a tervezett kora délután helyett” – írja a Magyar Hang.
A Wizz Air képviselője az újságnak elmondta, hogy a kellemetlenségekre való kárpótlás gyanánt a helyszínen fejenként 16 euró értékű vouchert ajánlottak fel az érintetteknek. Ezen felül a törvények értelmében további kártérítés is megilleti a várakozni kényszerült utasokat, amit a légitársaság online felületén igényelhetnek.