A világ egyik vezető online turisztikai ügynökségeként a kínai Tongcseng Travel 2020-ban útnak indította saját, újraindulást segítő kampányát „Gyűjtsd össze a Világ Szépségét” („Collect the Beauty of the World”) címmel. A kezdeményezés célja, hogy a zárt határok ellenére a leglenyűgözőbb látványosságokat és élményeket tárja a kínai e-turistákelé a rendelkezésére álló médiafelületeken keresztül. A kampányhoz a Magyar Turisztikai Ügynökség is csatlakozott Yao Yao Kínáért felelős piacszakértő koordinálásában a hazánkat bemutató képi- és szöveges tartalmak megküldésével, valamint különböző szakmai edukációs aktivitásokon való részvétellel, az ország iránti érdeklődés fenntartása érdekében.
A 2020-as kampány kiértékeléseként a Tongcseng Travel az online statisztikák alapján felállította a kínaiak körében legnagyobb érdeklődésre számot tartó országok listáját. A héten hivatalos levélben értesítették Yao Yao-t, hogy a virtuális tartalmak iránti érdeklődés alapján Magyarország bekerült a világ Top 10 legnépszerűbb országa közé – írja az MTÜ.
„Bár a Covid-19 járvány világszerte a teljes kiutazó turisztikai piacot leállította, sok állami turizmusirányításért felelős szervezet tett meg mindent azért, hogy erőfeszítéseivel hozzájáruljon a turisztikai iparág újjáélesztéséhez.” – áll a Tongcseng Travel gratuláló levelében, amely így zárul: „szilárd meggyőződésünk, hogy a legjobb napjaink még előttünk vannak, és hogy a Magyar Turisztikai Ügynökség és a Tongcseng Travel nemsokára együtt üdvözölheti iparágunk fényes visszatérését.”