Ördög Nóri hatalmas örömet szerzett a szigetszentmiklósi ovisoknak (x)

Külső forrás -
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH-2015) adatai szerint ma Magyarországon a 7 év alatti gyermekek 42.2% százaléka, 130 ezer fő naponta küzd a szegénység nehézségeivel. Róluk szól kiemelten az „Apró segítség, hatalmas öröm” nevű országos jótékonysági program, ami azzal a céllal indult útjára idén is, hogy a mélyszegénységben élő gyerekek mindennapjait támogassa. Ehhez a kezdeményhez csatlakozott Ördög Nóri is.

A program keretében tavaly 8,5 millió forint értékű adomány került kiosztásra a Magyar Vöröskereszt országos hálózatán keresztül. A Procter&Gamble és a SPAR Magyarország programjának célja idén is a hátrányos helyzetű gyerekek és családok támogatása, otthonuk komfortjának megteremtése. Ezt az üzenetet közvetítve látogatott el Ördög Nóra a program nagykövete a Vöröskereszt egyik bázisóvodájába, a szigetszentmiklósi Napsugár Óvodába.

A látogatásról videó is készült:

Ördög Nóra kihangsúlyozta, hogy kétgyermekes anyaként pontosan tudja, mennyire fontos a mindennapi élet zökkenőmentessége szempontjából a gyermekek nyugodt, rendezett és tiszta otthonának biztosítása:  

„Nemcsak azért látogattunk el egy óvodába, mert a program középpontjában a gyerekek állnak, hanem azért is, hogy megtudjuk, nekik mit jelent az otthon kényelme. Meséltem nekik a házimunka, a rend, a tisztaság és a higiénia fontosságáról, ők pedig lerajzolták miben segítene otthon: porszívót, seprűt rajzoltak, látszott, hogy már ilyen kicsi korban tudatában vannak a tisztaság és a higiénia fontosságának. Hoztunk nekik ajándékokat, Oral-B fogkefét és fogkrémet, színezőket, matricákat, amellyel még több mosolyt sikerült az arcukra csalnunk. Minden perc élmény volt velük!”

 

A gyerekeknek szánt ajándékokon kívül a Procter&Gamble egy nagyobb adománycsomaggal is támogatta az óvodát, azonban most bárki hozzájárulhat az adománygyűjtéshez, hiszen november 29-ig minden SPAR és INTERSPARüzletben vásárolt P&G hajápolási, babaápolási, női higiénés és férfi szépségápolási termék, valamint mosó- és tisztítószer megvásárlása hozzájárul az adomány mértékének növekedéséhez. Így bárki, aki a kiemelt időszakban többek között Always betétet, Pampers pelenkát, Head & Shoulders és Pantene hajápolási termékeket, Ariel, Bonux, Lenor, Jar mosó-és tisztítószereket, valamint Old Spice és Gillette férfi szépségápolási terméket vásárol, támogatja a program újbóli sikerét. A felsorolt márkás termékek bolti árának 1%-a az adomány teljes összegéhez adódik, amely a  Magyar Vöröskereszt országos hálózatán keresztül jut el a rászoruló gyerekekhez és családjaikhoz.

 

Nincs szó tehát extra erőfeszítésről. A kampány időszaka alatt csupán arra kell a szokásosnál nagyobb gondot fordítani, hogy milyen, amúgy is napi, heti rendszerességgel használt terméket választunk és veszünk le a SPAR és INTERSPAR áruházak polcairól. Az apró segítség most is hatalmas örömöt szerezhet. A program részletei, a teljes márka- és boltlista a www.voroskereszt.hu oldalon találhatók.

 

Ez is érdekelhet

képcím

40 év után azonosították végre az ivóvízben rejtőző...

képcím

Emlékszel még rájuk? Ők voltak a magyar X-Faktor korábbi...

képcím

A területalapú támogatási rendszerről beszélt a Nak elnöke