Nem lehet elérni az Ügyfélkaput
A Telex több olvasója is jelezte a lapnak, hogy nem férnek hozzá az Ügyfélkapu rendszeréhez. Minden próbálkozásra egy 503-es hibaüzenet fogadja a látogatót, illetve esetenként olyan jelzés, amely arra hívja fel a figyelmet, hogy a felhasználó kapcsolata nem privát.
Volt akinek a Központi Rendszer Üzemeltetés annyit írt, hogy hibaelhárítás zajlik éppen. A Telex rákérdezett a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt.-nél és a Kormányzati Ügyfélvonalnál is a gond okára, de egyelőre nem kaptak visszajelzést a hibával kapcsolatban.
Április 24-én arról számolt be a lap, hogy egy informatikai hiba bénítja az ügyintézést a hivatalokban is. Ekkor egyes ügytípusukban átmenetileg korlátozásokat vezettek be. Ezzel együtt az ügyintézés akkor lelassult a Kormanyablak.hu portálon is.