Többet fizetett a repülőjegyért, mert hosszú a neve
Nem tudta megadni a teljes nevét egy thai férfi a Thai Airways foglalási rendszerében, ezért átszámítva 25 ezer forintnyi összeget kértek tőle névátírás címén, mivel a rendszer úgy fejlesztették ki, hogy maximum 25 karaktert lehet bevinni – írja az nlcafe.hu.
A férfi ezért nem tudta megadni a vezetéknevét a foglaláskor, így kénytelen volt lerövidíteni azt. Később, amikor megérkezett családjával a reptérre, a légitársaság munkatársai extra díjat számoltak fel azért, mert az útlevélen szereplő név különbözik a repülőjegyen feltüntetettől.
Az utas megpróbálta megmagyarázni a helyzetet, de a reptéren dolgozó alkalmazott csak azt tudta javasolni, hogy tegyen panaszt a légitársaságnak, amivel a férfi később élt is. A légitársaság felülvizsgálta az ügyet, majd elnézést kért és visszatérítette a díjat. Hozzátették, hogy dolgoznak egy új rendszeren, amelynél már nem fordulhat elő ilyen kellemetlenség.