Szinte minden ügyintézés leáll pár napra a Telekom-nál
Február 16-án 22 órától várhatóan február 19-én nap végéig nem lesznek elérhetőek a telefonos, online önkiszolgáló felületek és a Telekom mobilalkalmazás sem, valamint az üzletekben is csak korlátozottan tudják kiszolgálni az ügyfeleket.
A Magyar Telekom az ügyfélszolgálati rendszerének bővítése-fejlesztése miatti kellemetlenségekért cserében lehetővé teszi a mobilinternettel rendelkező havidíjas ügyfelei számára, hogy bármennyi adatot felhasználhassanak belföldön február 16. (péntek) 0 órától február 19. (hétfő) 24 óráig. A lehetőség külön kérés nélkül, automatikusan rendelkezésére áll.
Átmenetileg nem lesz lehetőség például szolgáltatások, készülékek, tartozékok vásárlására; szerződéskötésre, szolgáltatásokra és folyószámlára vonatkozó módosításokra, számlával és sim-kártyával kapcsolatos ügyintézésre – kivéve a letiltást, ami elérhető lesz. Zavartalanul működnek egyes ügyfélszolgálati szolgáltatások is, így a Domino feltöltés személyes csatornákon, a hibabejelentés és a mobilvásárlási szolgáltatások.
Azok, akiknek éppen ezeken a napokon fogyna el a díjcsomagjában vagy forgalombővítő opciójában foglalt adatmennyisége, nem tudnának tovább mobilinternetezni, így a Telekom inkább azt a megoldást választotta, hogy belföldön szabad és korlátlan mennyiségű mobilnettel látja el ügyfeleit erre az időszakra – írja a Napi.hu.
Fotó: MTI/Balogh Zoltán