Orbán Viktor fiának keresztény mozgalma elmagyarázta, miből telik a plakátkampányra
Az Orbán Gásspár nevéhez fűződő Felház keresztény mozgalom március 15-én tartja a fővárosban zárórendezvényét, amelyet nagyszabású plakátkampánnyal készítenek elő. A 24.hu utánajárt, miből finanszírozzák a reklámot.
Ilyen, szavazólapot imitáló plakátok lepték el a várost februárban:
A finanszírozással kapcsolatban ugyanaz a válasz mint eddig, adományokból tartja fenn magát a mozgalom, ezt is felajánlásból fizetjük ki. A mi nézőpontunkból nem alig volt pénzünk az alkalmakra, hanem Isten eddig is mindig gondoskodott mindenről, ahogy ezután is fog
– közölte a Ember Illés, a Felház egyik vezetője A lap értesülései szerint összesen 65 darab citylight plakátról van szó, amelyek a Hungaroplakát Kft. és a JCDecaux Hungary Kft felületeire kerültek ki egy hónapos időtartamra. Ezek listaára 75-80 ezer forintról indul, de ezt általában egyetlen reklámozó sem fizeti ki, mert rendszerint kedvezményt kapnak a hirdetőcégektől.
A Felház last minute plakáthelyeket vásárolt, vagyis olyanokat, amiket a megrendelők röviddel a plakátozás előtt mondtak vissza. Így jelentős összeget takarítottak meg: legfeljebb 40 ezer forintot fizettek egy plakátért, vagyis kevesebb mint 2,5 millióból kijött a teljes kampány. A szervezet tavaly összesen 34,4 millió forint adományt kapott.