Nem létező hátralékot próbálnak e-mailben kicsalni a Főtáv ügyfeleitől
Ismeretlen tettesek e-mailen keresztül próbálnak pénzt kicsalni a Főtáv ügyfeleitől, nem létező hátralékra hivatkozva – írja a Magyar Idők.
A fővárosi távhőszolgáltató vállalat ügyfélszolgálatán a fogyasztók jelezték, hogy gyanús leveleket kaptak. A bejelentések szerint az e-mailben elküldött hamis számlán az ügyfélazonosító nem egyezett, de volt olyan panaszos is, aki nem is a Főtáv ügyfele.
Csak a Díjnetesek kaptak megtévesztő levelet
A távhőszolgáltató belső vizsgálatot indított, amelynek eredményeképpen kiderült, hogy csak a Díjnet rendszerében nyilvántartott ügyfelek kaptak hamis számlát, amin a társaság egyik ügyfelének létező azonosítója szerepelt.
Nem ez az első eset, hogy valaki a Főtáv nevével visszaélve akar előnyhöz jutni: korábban több fogyasztó lakásába próbáltak meg bejutni a cég nevére hivatkozva. A Főtáv arra kéri ügyfeleit, hogy kezeljék körültekintően a különféle megkereséseket, valamint bűncselekmény gyanúja esetén keressék fel a rendőrséget, illetve a távhőszolgáltató ügyfélszolgálatát a 06 1 700 7000-es telefonszámon.