Negyedmillióan mondták le a tévéelőfizetésüket
A KSH napokban közzétett, a hazai távközlési szektorra vonatkozó kiadványában, egy igazán meglepő adatra bukkant a G7.hu újságírója.
A nyilvánosságra hozott adatok alapján 2018 második negyedévében 3,69 millió előfizetés volt az országban, ami 130 ezerrel kevesebb az egy évvel korábbinál, és negyedmillióval múlja alul a 2017 harmadik negyedévében mértnél, mely az eddigi legmagasabb volt.
Az elmúlt esztendő végén tűnt el a rendszerből bő 200 ezer előfizetés, amit aztán az idei negyedévben követett még 20 ezer. Ráadásul a kilépők nagy része nem szimpla előfizető volt, hanem olyanok, akik triple-playre (tévé-vezetékes telefon-net kombinációja) fizettek elő.
Továbbá az is érdekes, hogy ez milyen hatással lesz az amúgy rengeteget tévéző lakosság televíziózási szokásaira, mivel átlag 4 óra 40 percet tölt egy magyar a tévé előtt egy átlagos napon.