Negatív értékelést adott az étteremről, éjjel az üzletvezető kopogtatott az ajtaján
A virginiai Yesha Callahannek érdekes élményben volt része, miután múlt vasárnap a La Porchetta nevű helyi étteremtől rendelt, írja a Mashable.
A nő hamburgert, krumplit és sütit kért házhozszállításra, a lakásához kiérkező futár pedig kedvesen megkérte Yeshát, hogy értékelje az éttermet a Yelp nevű alkalmazáson. Yesha nem volt teljesen elégedett, mivel a sültkrumpli rossz volt, a fánkról lemaradt a porcukor, és a hamburgerben nem volt se paradicsom, se uborka, ennek megfelelően csupán három csillaggal osztályozta a vendéglőt.
Még aznap este, 10 óra körül valaki kopogtatott a nő ajtaján, aztán a telefonja is megcsörrent, majd a titokzatos telefonáló egy hangüzenetet is hagyott:
“Szia, a La Porchetta üzletvezetője vagyok, itt állok az ajtód előtt, a Yelpes értékelésedről szeretnék veled beszélni” – mondta a férfi.
Yesha megíjedt, illetve elég dühös lett, így hát nem nyitott ajtót, hanem inkább kihívta a rendőrséget, közben pedig leírta a történteket a Yelpre, és három csillagát egyre módosította.
A La Porcheta elnézést kért a kellemetlenségekért, és elismerték, hogy rosszul ítélték meg a helyzetet. Elmondásaik szerint az üzletvezető csupán szerette volna egy másik adag étellel kárpótolni az elégedetlen vásárlót.
Címlapkép: Thinkstock