Megdöbbentő, hogy mennyire bunkók tudnak lenni a vásárlók
Amikor az ember bolti eladónak áll, fel kell készülnie arra, hogy türelme olykor próbára lesz téve. De arra senki nem számít, hogy olyan esetek is megtörténhetnek, amit sokan nem is gondolnának. Egy nevének elhallgatását kérő ruhabolti eladó számolt be egy-két történetről lapunknak.
“Azon már meg sem lepődünk, hogy tíz perccel a nyitás után a ruhák fele összetúrva hever egymáson. Ez valahol együtt jár a munkánkkal. Az sem meglepő, hogy óránként kapunk olyan telefonhívást, amikor köszönés nélkül érdeklődnek afelől, hogy van-e gumikacsa a ruhaboltban. Sőt, az is mindennapos, hogy az eladókkal üvölt egy-egy vevő amiatt, hogy az általa kinézett ruhából épp nincs megfelelő méret” – kezdett a sztorizgatásba a lány, aki azt is elmesélte, hogy vannak olyan vásárlók is, akik ruhakölcsönzőnek képzelik az üzletet, vagy például számla nélkül szeretnének ruhát visszacserélni.
“Szélsőséges esetben akadnak olyan helyzetek is, amik már sokkal nehezebben nyelhetőek le. Az még egy dolog, hogy például egy kisgyermekkel érkező család szó nélkül távozik azután, hogy a kicsi egy mozdulattal söpört le közel 30-40 pár cipőt a polcról. A legdurvább esetekben pisi foltokat vagy a gyermekük székletét, hányását hagyják maguk után a sorok között vagy az öltözőben, ráadásul olykor még a törlőkendőt is ott felejtik, úgy, mint egy-két hölgy a használt fehérneműjét” – mesélte.
Hogy nem egyedi eset ez a történet, az a Propeller.hu-n olvasható, 13 pontos listából is kiderül, itt egy eladó szedett össze jótanácsokat a vásárlóknak, de az insightmagazin.hu is összeállított egy gyorstalpalót a problémás vevőknek.
Persze a másik oldal sem olyan makulátlan, ezt parodizálta ki egy remek videóban Gálvölgyi János:
Következtetésként pedig levonhajtuk, hogy kellemetlen eset bárkivel előfordulhat, csak legyünk egy picit figyelmesebbek, mert az eladók is emberek.