Megalázott egy dadogó embert a Starbucks alkalmazottja, kirúgta a cég
A Facebookon terjedt el egy poszt amelyben egy Tan Lekwijit nevű férfi írta le, hogy miként szégyenítették meg ismerősét a philadelphiai Starbucksban.
Sam, a férfi barátja ugyanis beszédhibás, és már akkor zavarba hozták, amikor kért egy kávét, és a barista szemtelenül így válaszolt neki: Rendben, S-s-s-sam (a legnagyobb nemzetközi hálózattal rendelkező kávézóban ráírják az ügyfelek nevét a poharukra, miután megkérdezték tőlük).
Ezek után jött az igazi hideg zuhany Sam számára, amikor is meglátta a nevét, már nyomtatott formában, melyet SSSAM-ként írtak le.
Sam még aznap küldött a Starbucks ügyfélszolgálatának egy e-mailt, amelyben leírta, miként viselkedtek vele, így a válaszüzenetben a cég képviselője elnézést kért, és felajánlott egy 5 dolláros (!) utalványt is. Hamarosan azonban felkapta a net a sztorit, és ezután a Starbucks már nem engedhette meg magának, hogy ennyiben hagyja az ügyet, így inkább kirúgták az alkalmazottat.