Magyar Péter elárverezi napszemüvegét, amit a kormánypropaganda tett híressé
Szeretném jótékonysági célra felajánlani a propaganda által híressé tett napszemüvegemet. Nyilvános licitre bocsátom az El Camino-t is megjárt Ray-Ban márkájú szemüveget
– olvasható Magyar Péter vasárnap délelőtti bejegyzésében a Facebookon. Mindösszesen húsz perccel azután, hogy a poszt megjelent, már 300 ezer forintnál járt a licit.
A kiegészítőt 10 ezer forintos kikiáltási áron hirdette meg Magyar, aki az árverésen befolyt összeget egy Debrecen környéki nehézsorsú, többgyermekes család számára adományozza anyák napján.
A liciteket kommentben várja, és azt kéri, “csak olyanok licitáljanak, akik nyertes licit esetén valóban kifizetik a felajánlott összeget. Április 22-én 18.00 óráig várom a felajánlásokat”. A Diákhitel Zrt. egykori vezérének szemüvegére a Fidesz-KDNP kommunikációs igazgatója, Menczer Tamás hívta fel a figyelmet a Facebookon, ahol egy kommentben élcelődött azon, hogy Magyar női napszemüveget visel.
A Telex megjegyzi, az Origó és a Magyar Nemzet a hétvégi fővárosi biciklis felvonulás nyomán most “azzal folytatja a genderalapú offenzívát, hogy Magyar Péternek a biciklije is női”, és ráadásul “a biciklit sportos nőknek és pici embereknek ajánlja a gyártó”, és kifogásolják a kerékpár 2 millió forintos árát.
Magyar Péter saját bevallása szerint csak bérelte a járművet, a napszemüvege pedig a portál szerint egy 40 ezer forintos áron kapható, uniszex Ray Ban.
Címlapkép: AFP