Koszosan, szétlopva kapta meg a csomagját a magyar család, a Ryanair szerint nem jár kártérítés
Andrea és családja malagai nyaralásáról érkezett haza szeptember 1-jén, de a csomagjuk a reptéren nem került elő a szalagon, hiába is várták. A bőrönd másnap meglett, de szinte cafatokban volt, a Ryanar viszont úgy gondolja, nem jogosultak kártérítésre – számolt be a Bors.
A csomagunk kritikán aluli állapotban volt. Felnyitották és szalaggal leragasztották. A benne lévő ruhákat átforgatták, és koszosan, olajosan visszadobálták a bőröndbe. A tartalma is hiányos volt: pótolhatatlan fotók tűntek el, amiken a kislányomat és delfineket örökítettem meg, de emellett más személyes holmik is eltűntek belőle
– fakadt ki Andrea, aki addig várta a csomagot a reptéren, amíg le nem zárták a fotocellás ajtókat, de a poggyász nem bukkant fel. Elment reklamálni, de a légitársaság végül arra kérte, menjen haza, és másnap telefonáljon.
Andrea szeretett volna panaszt tenni és jegyzőkönyvet felvenni, de azt mondja, a Ryanair közölte, hogy tehetetlenek az ügyben, mivel véleményük szerint a csomag a szalagon volt. A lap megkérdezte Bokor Pétert, kesettagepem.hu munkatársát, aki elmondta: jegyzőkönyv nélkül szinte esélytelen a kártérítés.
Ha nincs ott a bőrönd az érkezésnél, akkor mindenképpen jegyzőkönyvet kell felvetetni. Ehhez ragaszkodni kell. Addig nem szabad eljönni a reptérről, ha kell, hívjunk rendőrt, és tegyünk feljelentést. Vélhetően valaki megtalálta a csomagot a személyzet tagjai közül, és kipakolhatta. Jegyzőkönyv nélkül azonban nagyon nehéz bármit elérni, így ez az elsődleges feladat minden esetbe
– fogalmazott a szakértő.