Itt a Tesco bejelentése: teljesen átalakulnak a magyar boltjaik
„Maradunk, hosszú távon elkötelezettek vagyunk a térség, ezen belül Magyarország iránt” – nyilatkozta Matt Simister, a Tesco Europe áprilisban kinevezett vezérigazgatója a Figyelőnek, amit az Index szemlézett.
A cégvezető úgy véli, a vásárlók már nem szívesen bolyonganak a hatalmas áruházakban, ezért a terveik között az szerepel, hogy folyamatosan csökkenteni fogják a vásárlóterek méretét.
Az így felszabaduló tereket külső partnereknek adnák bérbe, a jövőben boltot nyithat a Tescóban például a H&M, a Sports Direct vagy a Decathlon is.
Magyarországon jelenleg 206 Tesco-üzlet van jelen, 10-15 ezer négyzetméteres hipermarketektől, a városon belüli Tesco Express boltokig, összesen 18 ezer dolgozójuk van.
A budaörsi áruház 15-ről 10 ezer négyzetméterre zsugorodott, de
a legtöbb nagyáruházuk esetében 6 ezer négyzetméterig szeretnének lemenni – ismertette a kitűzött célt Simister.
Fotó: MTI/Balogh Zoltán