Hatalmas technikai meghibásodás a Tescónál - sok vásárló járhatott pórul
Előbb európai szintű kasszahibára hivatkozva elhalasztotta a kiszállítást, később a teljes rendszert érintő technikai problémát emlegetve végleg törölte a szombati napra leadott online rendeléseket a Tesco Magyarország – írja a hvg.hu.
A kiszállítás 60-120 perces elhalasztásáról sms-ben értesítették a vásárlókat, akik nem sokkal később újabb üzenetet kaptak, melyben már az állt:
Sajnálattal értesítjük, hogy egy a teljes rendszerünket érintő technikai probléma miatt mai megrendelését nem áll módunkban kiszállítani.
A Tesco két megoldást is javasol a pórul járt vásárlóknak. Aki a közelében lévő áruházban a mai napon személyesen átveszi a rendelését, annak egy-másfél héten belül 1000 forintos kupont küldenek ki e-mailben.
Aki nem tudja átvenni személyesen a házhozszállítással kért árut, annak törlik a megrendelését. Ők kárpótlásul egy 3000 forint értékű kupont kapnak.
Fotó: MTI/Mohai Balázs