Budapesten hagyta a Kanári-szigetekre utazók összes poggyászát a Ryanair
Vasárnap indult egy nyilvánvalóan főként nyaralókkal teli repülőgép Budapestről a Kanári-szigetekre – de csak az utasok érkeztek meg, a csomagjaik nem.
A Blikk információi szerint már a Liszt Ferenc Repülőtéren problémák merültek fel, a csomagfeladásnál nem működött a szállítószalag és emiatt sokat kellett sorban állni. Talán emiatt indult a gép egy órás késéssel. Úgy tudják, a pilóta nem várt többet arra, hogy a földi személyzet megérkezzen a bőröndökkel.
Gran Canaria repülőterén derült ki, hogy mindannyiuk poggyásza Budapesten maradt.
„Először azt hittük, viccelnek velünk, mikor azt mondták, hogy minden csomag Pesten maradt. Nagy volt a fejetlenség, senki sem értette, hogy ez miként történhetett meg. Egyből a Ryanair ügyintézőjéhez küldtek mindenkit, legalább 80 embert, a többieket egy másik ablakhoz, hogy jegyzőkönyvben tehessenek panaszt, amiért nem érkezett meg a csomagjuk” – mondta a lapnak egy utas.
Azt a tájékoztatást kapták, hogy legkorábban szerdán, indulás után három nappal kaphatják meg a poggyászaikat, ami azt jelenti, hogy ruhákat, tisztálkodási szereket muszáj lesz addig helyben vásárolniuk.