Botrányos vita pattant ki egy balatoni szálloda és két fiatal youtuber között
A 24.hu szúrta ki a Zamárdi városában lévő Hotel Wellemarin furcsa Facebook posztját, amelyben a szálloda egy nem mindennapi fotómontázs alatt köszöni meg két fiatal influenszernek a reklámot, ami egy csúnyán elfajult konfliktust követett.
A szálloda két vendége, Szabó Kristóf és Török Ábel a YouTube csatortnáik által tettek szert nagy népszerűségre a fiatalok körében, és a hotelben tapasztalt negatív élményeiket követőikkel is megosztották.
Kedves Kristóf és Ábel! Nagyon köszönjük Nektek az ingyen marketinget és örülünk, hogy Instagram fotóitok tanúsága szerint jól éreztétek magatokat szállodánkban. Visszavárunk Titeket szeretettel, de sajnos a hotelben való tartózkodás, ahogyan egy fesztiválra való belépés sem ingyenes, függetlenül attól, hogy mennyit költötök a helyszínen. Ha 4 főre történik a szállásfoglalás, akkor +2 főt nem tudunk ingyen fogadni, ahogy valószínűleg a Ti “influencer” kampányaitokban való szereplés sem ingyenes. Tesszük mindezt azért, hogy szállóvendégeink értékeit megvédjük, valamint a szállodabeli zsúfoltságot elkerüljük. Természetesen a szálloda mindenki számára nyitott részeiben – így éttermünkben és kávézónkban – szeretettel várjuk a nem szállóvendég barátaitokat is
– írja a szálloda a konfliktusról, ami azért robbant ki, mert Török szerint “hiába fizettek több százezer forintot”, a Wellamarin nem engedte fel négy barátjukat egy órára a szobájukba. A szálloda megköszönte a fiúknak az elérést, amit az Instagram-sztorikon történő megjelöléssel generáltak nekik.
A két fiú ugyanis felöltött egy azóta elérhetetlenné vált Instagram-sztorit is, amiben minden követőjüket arra kérik, hogy írják meg egy kommentben a szálloda Instagramján lévő utolsó poszt alatt, hogy elégedetlenek a szolgáltatásokkal, amit már több mint 1500-an meg is tettek.
A lap megekeresére Szabó Kristóf is megszólalt az eset kapcsán.
A szálloda pár szolgáltatásával tényleg nem vagyunk megelégedve. Miután észrevettük, hogy mekkora port kavarnak a posztok és a szállodát milyen rossz színben tüntetik fel, úgy döntöttünk Ábellel, hogy minden posztot leszedünk, majd megpróbáltuk felvenni a kapcsolatot a szálloda vezetőségével több módon is. Viszont ők erre nem biztosítottak lehetőséget, ezért jelenleg itt ülünk és várjuk, hogy az általunk megadott telefonszámon felvegyék a kapcsolatot velünk. Négyszemközt szerettük volna tisztázni a helyzetet, és még most is szeretnénk, de egyelőre semmilyen megkeresést nem mutat a szálloda
– írta Szabó.