A ronda sportcipő lesz a nyár slágere
Aki még nem tudná: menő lett a ronda sportcipő.
Ha a Google keresőbe beütjük a „ronda edzőcipő” vagy „ugly sneakers” kifejezéseket, elég sok találatunk lesz ahhoz, hogy elhiggyük: ez a nyár róluk fog szólni. Már a divatmagazinok oldalain is megjelentek, és az insta-influencerek is felfigyeltek rá. Ahogy az olasz Vogue írta: eljött a rettenetes edzőcipők ideje.
Alig kezdődött el a nyár, a celebek és divatbloggerek nem győznek furcsábbnál furcsább, bumfordi és „öreges” fatercipőkben mutatkozni.
A trend egyre népszerűbb. Csak pár percet vesz igénybe, hogy végigpörgessük a közösségimédia-oldalak híreit: Bella Hadid, Kendall Jenner és Kim Kardashian ledobták a tűsarkút, és formátlan, húsz évvel ezelőtti divatot idéző lábbelit viselve próbálják felhívni a figyelmet saját magukra. Mintha az 1997-es Air Max vagy az Adidas 1998-ban bemutatott EQT Solutionja tért volna vissza.
A látszat ne tévesszen meg: csak azért, mert valami nem néz ki jól, egyáltalán nem biztos, hogy nem is drága. A legkedveltebb darabokat a Baleciaganál, a Chanelnél és a Louis Vuittonnál lehet megvásárolni.
Az áruk 1000 dollár fölött kezdődik, azaz átszámítva több, mint negyedmillió forintért lehet hozzájuk jutni.
A Louis Vuitton Archlight nevű edzőcipője csillagászati ára ellenére máris kultikus darabbá vált, a cég a New York-i Sohóban található üzletében ennek van a legnagyobb sikere.
Tavaly nyáron a zokni-szandál kombó visszatérte sokkolta a kifinomult ízlésűeket, idén az apucipő. Mi jöhet jövőre? Holdjáró csizma vagy faklumpa?