A kormány kommunikációs gurui potom 1,7 milliárdért leporoltak egy több mint ötéves szlogent
Decemberben derült ki, hogy a kormányzat újabb médiakampányra készül, a Nmezeti Kommunikációs Hivatal (NKH) 1 milliárd 732 millió forintos keretértékben bízta meg Balásy Gyula-féle New Land Media Kft.-t és a Lounge Design Kft.-t a kampány kivitelezésével. Most a Magyar Idők megtudta, mi is lesz a kampány fő üzenete:
Magyarország jobban teljesít.
A legfontosabb eredményeket mutatják be
Ez szinte mindenkinek ismerősen csenghet, ez volt az a szlogen, amellyel a Fidesz a 2014-es választási kampányra ráfordult, és mind a mai napig használja. A kormánypárti lap szerint a „kommunikáció során több, kiemelt új intézkedés mellett az ország által elért legfontosabb eredményeket mutatják be. Így többek között szó lesz a minimálbér és a garantált bérminimum újabb nyolcszázalékos emeléséről, vagyis arról, hogy „2010 óta megduplázódott a dolgozóknak adható legkisebb bér”. Emellett tájékoztatnak majd a családtámogatások bővítéséről és a kisválallkozások adójának csökkenéséről.