3 millió forintért kelt el Magyar Péter napszemüvege
Szeretném jótékonysági célra felajánlani a propaganda által híressé tett napszemüvegemet. Nyilvános licitre bocsátom az El Camino-t is megjárt Ray-Ban márkájú szemüveget
– volt olvasható Magyar Péter múlt vasárnap délelőtti bejegyzésében a közösségi oldalán. Ez a szemüveg volt az, amiről a Fidesz frissen kinevezett kommunikációs igazgatója, Menczer Tamás folyamatosan azt hajtogatta, hogy női.
A Fidesz politikusa nem volt a legkörültekintő ezzel kapcsolatban, hiszen a Ray Ban Hexagon – mint ahogy a márka több terméke is – uniszex, vagyis egyaránt hordják férfiak és nők is. Menczer ráadásul a napszemüvegből azt is le tudta vezetni, hogy abból “jól látszik a nárcisztikus önimádat, mindenki lenézése”.
Mindösszesen húsz perccel azután, hogy Magyar posztja megjelent, már 300 ezer forintnál járt a licit a Facebook-oldalán, és aznap átlépte az egymilliós határt.
Most csütörtökön pedig egy, a közösségi oldalára feltöltött videóban már maga Magyar beszélt arról, hogy 3 millió forintért kelt el a Ray Ban
– írja az Rtl a hvg.hu-ra hivatkozva.
A kiegészítőt 10 ezer forintos kikiáltási áron hirdette meg vasárnap Magyar, aki az árverésen befolyt összeget egy Debrecen környéki nehézsorsú, többgyermekes család számára adományozza anyák napján.
Címlapkép: AFP