Nemes cél érdekében állt össze a Mentőalapítvánnyal a világhírű magyar mémlegenda

Közös edukációs kampányt indított az Országos Mentőszolgálat Alapítvány és Arató András, vagyis Hide the Pain Harold. A világszerte ismert magyar mémlegenda a tőle megszokott humorral ...
hungarianpress.hu6 hónapja
Tovább olvasom
Ketchupokat teszteltünk: tarolt egy márka a kóstolóknál
A Mielőtt megveszed újabb részében kilencféle ketchupot kóstoltunk. Vakteszteltük például az Aldi, a Lidl, a Spar saját márkás termékét, vagy a Globus, a Heinz, az Univer ketchupját. Vajon megéri a drágábbra költeni, vagy az olcsóbb is ugyanolyan finom?
0 seconds of 5 minutes, 12 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
Next Up
A nagy virsliteszt: megéri a drágább virslit venni a boltokban?
05:35
00:00
05:12
05:12
 

Még több friss hír

Mai nap hírei