Hogyan kell válsághelyzetben kommunikálni? A Facebook, a Tesla és a Volkswagen nem tudta
Minden cég rémálma az a pillanat, amikor egy botrány vagy válsághelyzet hatására veszélybe kerül a jó hírneve, sőt akár a léte is. Bőhm Kornél kríziskommunikációs tanácsadóval a hiteles ...
novekedes.hu6 éve
Még több friss hír
Hangos lapszemle
Mai nap hírei
Szemüveg tisztítás – precízen, könnyedén, profin
lifeandbody.hu12 órája
1100 éves sírban találtak rá a magyar honfoglaló nőre, aki akár harcos is lehetett
hamuesgyemant.hu14 órája
Elmosódnak a vonalak az egyik csillagjegy életében!
karriertrend.hu16 órája
Ne most drágám, fáradt vagyok!
vasarnap.hu5 órája
Kiborult Elon Musk miatt a német szövetségi bíróság és bosszút áll
demokrata.hu10 órája
A Hyundai idén tervezi elindítani a projektjét, amely megváltoztathatja az e-autózást
nrgreport.com13 órája
Felhasználási feltételek
Adatvédelem
Kapcsolat
Impresszum
Médiaajánlat
2025 © Startlap, Minden jog fenntartva